De Cien Cellular Beauty - Wanneer weer te koop bij Lidl
0

Online zijn er verschillende dingen die ineens uit de lucht komen vallen, maar wel heel erg populair worden. Zo is de Cien Cellular Beauty Day Cream een dupe van een andere crème, maar dit is een crème die ineens erg populair is geworden.

Dit zorgt ervoor dat heel veel mensen ineens deze producten gaan kopen. Daarom is het altijd goed om te weten wanneer dit soort producten weer in het assortiment bij de Lidl komen, zodat je precies weet wanneer je kunt gaan inslaan. Zo zorg je er namelijk voor dat je binnen no-time de crème zelf weer op voorraad hebt.

De Dupe van de La Prairie Cellular Radiance Cream

Als eerste is het wel handig om te weten waar de Cien Cellular Beauty Day Cream eigenlijk een dupe van is. Een dupe houdt in dat de crème erg veel op een luxer product lijkt, maar wel voor een veel minder hoge prijs.

De Cien Cellular Beauty Day Cream is een dupe van de crème La Prairie Cellular Radiance Cream. De La Prairie Cellular Radiance Cream is een crème die richting de 500 euro gaat. Dit is een bedrag dat de meeste mensen hier niet aan uit kunnen geven, waardoor de dupe Cien Cellular Beauty Day Cream is ontstaan.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Lidl Nederland (@lidlnederland)

2 december 2024 is hij terug!

We hebben goed nieuws, want de Cien Cellular Beauty Day Cream is op dit moment al terug. De crème is vanaf 2 december 2024 weer verkrijgbaar. Het is alleen de vraag hoelang dit zo zal zijn, want hier is geen duidelijkheid over.

De Lidl crème Cien Cellular Beauty Day Cream is er nu dus wel, maar de Lidl heeft niet bekendgemaakt voor hoe lang. Het is dus maar goed om naar de winkel toe te gaan, zodat je kunt kijken of jouw Lidl hem op dit moment nog heeft.

Tot wanneer is de crème beschikbaar?

De crème heeft op dit moment een behoorlijke voorraad, omdat heel veel mensen deze crème ineens gingen kopen. Dit is natuurlijk een groot voordeel, want misschien heb jij dan wel geluk en heeft jouw Lidl de crème voor een lange tijd beschikbaar. Zo kun je er meerdere voor jezelf of voor iemand anders kopen.

De Lidl heeft op hun website aangekondigd dat de Cien Cellular Beauty Day Cream weer verkrijgbaar zal zijn, maar ze hebben hierbij niet aangegeven voor hoelang. Daarom kopen veel mensen vaak ook in grote hoeveelheden in. Je kunt altijd even in de winkel vragen of er een bepaalde einddatum is.

Waarom de Cien Cellular Beauty Day Cream kopen?

Heel veel mensen vinden bepaalde producten vaak erg interessant. Helemaal als het product op een veel duurder product lijkt, terwijl dit product het niet per se is. Daarom is dit product zo populair geworden. Voor deze crème betaal je nog geen 4 euro, terwijl je voor de normale crème ruim 400 euro betaalt.

Aan het einde van de rit gaat het er natuurlijk om of de crème goed is of niet. Wanneer dit niet het geval is, kopen de mensen de crème uiteraard ook niet. Deze crème is erg fijn en gaat een lange tijd mee.

De dagcrème is overal te zien

Daarnaast is dit een dagcrème die erg populair is geworden, omdat de crème overal te zien is. Wanneer ineens heel TikTok volstaat met een bepaald product, zijn veel mensen vaak geneigd om het product zelf ook uit te proberen. Dit zorgt ervoor dat een product viraal gaat en de producten vaak uitverkopen.

De dagcrème was in dit geval niet alleen op TikTok te zien, maar ook op Instagram. Veel bekende persoonlijkheden raden deze crème aan, waardoor de socialmediagebruiker al snel gaat kijken of de crème misschien iets is. Als de crème dan iets blijkt te zijn, gaan de mensen het product inkopen.

De Lidl en dupes

De Lidl is de laatste tijd steeds meer op social media te zien. Dit komt door het feit dat de Lidl steeds bepaalde producten uitbrengt die een dupe zijn van een veel duurder product. Dit zorgt ervoor dat de Lidl zich vooral bij de mensen op TikTok erg populair maakt.

De dupes zijn voor de normale mens veel meer betaalbaar dan de normale producten. Dit zorgt ervoor dat mensen met een minder budget een product toch kunnen uitproberen. Social media zorgt er natuurlijk voor dat dit nog veel meer wordt gevoed, omdat je alles tegenwoordig op het internet kunt vinden.

TikTok en de Lidl

Verder speelt de Lidl ook erg goed in op de trends van tegenwoordig. De meeste trends zijn namelijk gewoonweg op TikTok te vinden. Dit zorgt ervoor dat de Lidl vooral onder de jongeren erg populair wordt. Je kunt dan ineens veel meer dingen tegenkomen die je misschien op TikTok hebt gezien.

Daarnaast hebben verschillende Lidl-filialen ook een echte TikTok-account, waardoor je ook kunt zien hoe het gaat in de winkel. Dit spreekt de meeste TikTok-gebruikers ook weer aan. Uiteindelijk zien we in ieder geval allemaal blij met een goedkoper product.

Redactie
Welkom bij Women on Top. Op deze website vieren we de kracht van de vrouw. De plek waar we vrouwen vieren, inspireren en empoweren!

Wat is De Club Van Relaxte Moeders?

Previous article

Supplementen voor powervrouwen

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.